NEEM CONTACT OP VOOR MEER INFORMATIE!
Gebruik het onderstaande contactformulier voor al uw vragen of verzoeken.
Bezorgvormen en -kosten:
Via DHL of op afspraak, geen verzendkosten.
Afleveren bestellingen en levertijd:
Het afleveren van producten van Ginseng Care Products geschied binnen 5-7 dagen op uw adres.
Betaalwijze
U kunt kiezen voor de volgende betaalopties: PayPal, Contant bij afhalen, Vooruitbetaling of op Factuur (Verwerkingskosten op Factuur € 1,50)
Wat gebeurt er als uw bestelling niet kan worden afgeleverd?
Als u op het moment van aflevering niet thuis bent wordt het pakket niet afgeleverd bij de buren, u krijgt een bericht in de brievenbus met een “niet-thuis-code”. Met deze code kunt u een keuze maken voor een tweede levering. Indien de ontvanger geen keuze maakt, komt DHL de volgende werkdag nog een keer langs.
Retouren:
Wanneer u een verkeerd product heeft besteld, dan kunt u het product binnen 7 werkdagen in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!) gefrankeerd retour sturen of om laten ruilen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. U dient een email te sturen aan onze klantenservice met daarin het verzoek de zending retour te sturen of om te ruilen. Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen retour op uw bankrekening. Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.
Foutieve en defecte leveringen:
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact op te nemen met onze klantenservice via info@ginsengcare.nl.