Klantenservice

WERELDWIJDE LEVERING

RETOUREN

Zie onze voorwaarden

24 / 7 SUPPORT

We care for you

Bezorgvormen en -kosten:

Via PostNL, bestelling boven de 30 euro GEEN verzendkosten (onder de 30 euro € 3,75 verzendkosten).

 

Afleveren bestellingen en levertijd:

Het afleveren van producten van Ginseng Care Products geschied via PostNL. Binnen 1 week wordt uw bestelling bezorgdop uw adres.

 

Betaalwijze

U ontvangt bij uw bestelling een factuur welke u via uw eigen bank kunt voldoen.

 

Wat gebeurt er als uw bestelling niet kan worden afgeleverd?

Als u op het moment van aflevering niet thuis bent wordt het pakket niet afgeleverd bij de buren, u krijgt een bericht in de brievenbus met een “niet-thuis-code”. Met deze code kunt u een keuze maken voor een tweede levering. Indien de ontvanger geen keuze maakt, komt postNL de volgende werkdag nog een keer langs.

 

Retouren:

Wanneer u een verkeerd product heeft besteld, dan kunt u het product binnen 7 werkdagen in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!) gefrankeerd retour sturen of om laten ruilen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. U dient een email te sturen aan onze klantenservice met daarin het verzoek de zending retour te sturen of om te ruilen. Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen retour op uw bankrekening. Kosten voor retourzenden zijn voor eigen rekening.

 

Foutieve en defecte leveringen:

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact op te nemen met onze klantenservice via info@ginsengcare.nl.

Ginseng Care Products

Marga Klompésingel 52

2135 JA Hoofddorp

Tel : +31 (0)6 53642005

E-mail: info@ginsengcare.nl


BTW-nr NL002019764B94

KVK Haarlemmermeer 34214711